سافت ژل روغن ماهی 1000 امگا 3 کارن 60 عددی

Omega-3 Softgel Karen 1000mg:

  • کمک به کاهش التهابات بدن
  • کمک به حفظ سلامت قلب و عروق
  • کمک به کاهش کلسترول
  • حاوی EPA و DHA
  • فاقد گلوتن
  • با طعم پرتقال
  • ارتقاء سلامت عمومی

214,920 تومان

نا موجود

شناسه محصول: NDC125515 دسته:
سافت ژل روغن ماهی 1000 امگا 3 کارن 60 عددی:

DHA جزء حیاتی از چربی‌های غشا سلول‌ها به ویژه در مغز و شبکیه است. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 فواید بی شماری برای بدن دارد که در گیاهان، لوبیاها، گردو و دانه کتان یافت می‌شود و ممکن است به مقدار بسیار کم تر از حد لازم بدن مصرف شود.

فواید روغن ماهی موجود در سافت ژل امگا 3 کارن امگا 3 موجب کاهش فشار خون و کاهش تری گلیسرید از طریق مهار لیپوژنز و تحریک اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد می‌شوند. همچنین به علت کاهش سطح فیبرینوژن و پیشگیری از چسبندگی پلاکت‌ها، فعالیت ضد انعقادی دارد.

دز سلامت استخوان و مفاصل ، اسیدهای چرب امگا 3 با افزایش جذب کلسیم در استخوان‌ها، کاهش التهاب و کمک به بهبود انعطاف پذیری مفاصل، نقش مهمی در کاهش درد و التهاب مفاصل در افراد مبتلا به آرتریت ایفا می‌کنند.

در دوران یائسگی نیز باعث به حداقل رساندن تحلیل استخوانی می‌شوند. سلامت مغز و سیستم عصبی تامین مقادیر کافی اسیدهای چرب امگا 3 برای حفظ عملکرد طبیعی مغز و حفظ سیالیت غشاء سلول‌های مغزی ضرورت دارد و به بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و تمرکز، بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی کمک می‌کنند.

مطالعات پزشکی نشان داده است که مصرف روغن ماهی به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های آلزایمر، زوال عقل و حتی اسکیزوفرنی نیز کمک می‌کند. حفظ سلامت پوست، مو و ناخن وجود اسیدهای چرب امگا 3 برای حفظ رطوبت در سلول‌های پوستی اهمیت دارد. سلامت بینایی مصرف اسید چرب امگا 3 علاوه بر تقویت سیستم بینایی، از چشم‌ها در برابر عارضه تحلیل ماکولار و همچنین خطر بروز سندرم خشکی چشم محافظت می‌کند. کاهش دردهای قاعدگی اسیدهای چرب امگا 3 به علت مهار سنتز پروستاگلاندین‌ها و در نتیجه کاهش انقباضات عضلات صاف رحم، در کاهش درد و اسپاسم پیش از قاعدگی موثر است.

 

حمل و نقل کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سافت ژل روغن ماهی 1000 امگا 3 کارن 60 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی