سلامت بدن

معرفی چندین مکمل و سرم مبتنی بر ویتامین C به منظور کاهش لکه ها و آکنه‌های پوستی

در این مقاله می‌خواهیم چندین مکمل و سرم ویتامین سی را به شما معرفی کنیم که از نمونه‌های مناسب داخلی و خارجی بر اساس نظر مصرف کنندگان ارائه شده است. اگرچه همیشه توصیه می‌شود قبل از خرید این محصولات حتماً به نظرات  خریداران در سایت‌های فروش برندهای مختلف  سر بزنید و همچنین مطالعه‌  مقاله‌های مختلف در این زمینه  را در دستور کار خود قرار دهید تا انتخابی دقیق و مناسب داشته باشید.   همانطور که می‌دانید بهترین سرم ویتامین سی برای پوست حساس کاملاً متفاوت از بهترین سرم ویتامین c برای پوست چرب می‌باشد و به همین ترتیب  برای انواع مدل‌های دیگر پوستی نیز همین شرایط برقرار است.  بعلاوه اگر می‌خواهید انتخابی آگاهانه و صحیح داشته باشید باید دقت کنید که نسبت به نحوه مصرف و رژیم غذایی خودو مهم‌تر از همه دلیل  اینکه می‌خواهید یک سرم ویتامین سی را مصرف کنید آگاه باشید. 

بدیهی است که انواع سرم‌ها عوارض و مزایا و معایب خود را دارند و برای کاربرد و شرایط خاصی ساخته شدند لذا انتخاب و معرفی محصولات مبتنی بر ویتامین سی به عنوان بهترین محصولات کار دقیقی نیست.  ما در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد که به بررسی چندین نوع از سرم‌های داخل و سرم‌های خارجی مبتنی بر  ویتامین سی بپردازیم که مصرف کنندگان عموماً بر اثربخشی   این مدل‌ها تاکید داشتند. 

معرفی چندین مکمل و سرم مبتنی بر ویتامین C به منظور کاهش لکه ها و آکنه‌های پوستی

در ادامه سعی خواهیم کرد که با ارائه مشخصات و ویژگی‌های محصولات مختلف شما را در  رساندن به یک انتخاب بهتر همراهی کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

سرم ویتامین سی خارجی چه تفاوتی با سرم ویتامین سی ایرانی دارد و کدام یک انتخاب بهتری برای رسیدن به اثربخشی بالاتر می‌باشد؟

یکی از مباحث داغی که میان مصرف کنندگان سرم‌های ویتامین سی وجود دارد این است که آیا باید سرم ویتامین سی خارجی انتخاب کنیم و یا می‌توان با استفاده از یک سرم ویتامین سی داخلی همان کیفیت و اثربخشی را شاهد  باشیم. از بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی و حتی دارویی داخلی به لحاظ کیفیت و اثربخشی نه تنها با محصولات آرایشی بهداشتی خارجی رقابت می‌کند بلکه عموماً تاثیر پذیری بیشتری نیز دارد. بنابراین توجه به تبلیغات و اینکه این سرم خارجی است تاثیری بر اثر واقعی که آن محصول بر روی پوست شما خواهد گذاشت و حتی اینکه عارضه و یا عوارض آن کمتر خواهد بود در انتخاب یک محصول اشتباه ممکن است شما را حتی با  مشکلات و عوارض ناخواسته دیگری مواجه کند. بنابراین می‌توان گفت انتخاب یک سرم به صرف ایرانی و یا خارجی بودن تاثیری در نتیجه آن بر روی پوست شما نخواهد داشت همیشه باید بهترین محصول را انتخاب کنید. 

در ادامه چندین نمونه از سرم‌های ویتامین سی را بررسی خواهیم کرد و ویژگی‌ها و خواص هر یک را به صورت مختصر بررسی نموده و شما می‌توانید با توجه به این خاصیت‌ها بهترین گزینه را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید و از داشتن یک پوست شاداب لذت ببرید.

محصولاتی که  در این حوزه امروزه بیشتر مورد استفاده مصرف کنندگان  قرار دارد در یکی از فرم‌های کرم و یا سرم موجود است. 

 اولین سرم ویتامین سی که به شما در این قسمت از مقاله معرفی می‌کنیم سرم روشن کننده ویتامین سی مدیلن می‌باشد. این سرم روشن کننده طبق ادعای شرکت سازنده مناسب پوست‌هایی است که حاوی جوش و آکنه می‌باشند بنابراین اگر شما طبق مقالاتی که در تشخیص انواع پوست ارائه کرده‌ایم دارای پوست چرب و مستعد جوش هستید این گزینه می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که به شما کمک کند تا پوست خود را احیا کنید.  با توجه به نکاتی که در ارتباط با سرم روشن کننده و ضد چروک ویتامین سی مدیلن گفته شده است این سرم دارای ساختار بافتی سبکی است که به سرعت توسط پوست شما جذب شده و کارایی حداکثری را برای شما به دنبال خواهد داشت.  بنابراین با جذب حداکثری این سرم توسط پوست شما و خواص مقابله گری  ویتامین سی با رادیکال‌های آزاد و همچنین خواص کاهش سرعت پیری پوست یک گزینه مناسب در دسترس شما قرار دارد.  طبق مشخصات و ویژگی‌هایی که در ارتباط با سرم ویتامین سی مدیلن  گفته شد این سرم خواص  روشن کنندگی و ضد چروک فوق العاده‌ای را در ترکیب با بافت سبک خود برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی چندین مکمل و سرم مبتنی بر ویتامین C به منظور کاهش لکه ها و آکنه‌های پوستی

دومین سرم ویتامین c که در ادامه این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی بکنیم  سرم ویتامین سی است که با نام سرم ویتامین سی لافارر شناخته می‌شود.  در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مشخصات و ویژگی‌های سرم ویتامین سی لافارر را برای شما تشریح کنیم.

 سرم ویتامین سی لافارر که طبق ادعای شرکت سازنده با غلظت ۱۰ درصد و ۲۰ درصد ارائه شده است  به منظور کمک به کاهش منافع باز پوست و همچنین جلوگیری از بروز آکنه و لکه‌های پوستی  و در نهایت کمک به رساندن مواد مغذی به پوست طراحی شده است. همانطور که در ارتباط با مصرف سرم‌ها و کرم‌های مبتنی بر ویتامین c در مقالات دیگر به آن اشاره کردیم اگر ابتدای استفاده از محصولات مبتنی بر ویتامین c در روتین مراقبت و محافظت روزانه پوستی خود هستید حتما در ابتدا از دوزهای پایین‌تر همانند سرم ویتامین سی   لافارر با غلظت ۱۰ درصد استفاده نمایید و اگر نیاز به دوز قوی‌تری از این محصول دارید می‌توانید از غلظت ۲۰ درصد سرم ویتامین سی لافارر بهره بگیرید.  نکته انتهایی که در ارتباط با سرم ویتامین سی لافارر توسط شرکت سازنده ارائه شده این است که این سرم علاوه بر کاهش التهابات پوستی  عملکردی به صورت لایه بردار نیز دارد که به شما کمک خواهد کرد  تا تاثیر بیشتری را پس از استفاده از این محصول مشاهده کنید.

یکی دیگر از سرم‌های ویتامین c که در اینجا می‌خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم سرم ویتامین سی بیو آکوا می‌باشد که  به جرات می توان گفت درصد مفید و خالصی از ویتامین سی در داخل این سرم وجود دارد. همانند دیگر سرم‌هایی که در بخش های قبل معرفی شد سرم ویتامین سی بی یو آکوا علاوه بر مقابله با پیری پوست به بازسازی و احیای سلول‌های آسیب دیده نیز کمک فراوانی می کند. سرم ویتامین سی بیو آکوا برای هر پوستی مناسب است و شما نگران نوع پوست خود نخواهید بود.  اگر به دنبال شفاف کردن و روشن کردن پوست خود می‌باشید سرم ویتامین سی بیو آکوا یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. 

 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا آخرین سرم ویتامین سی را برای شما معرفی کنیم و از خواص آن بگوییم.

 سرم ویتامین سی وچه یکی دیگر از سرم‌های ویتامین سی مشهور در بازار بهداشتی داخلی  می باشد. سرم ویتامین سی وچه یکی از ‌های ویتامین سی است که رده‌بندی بالایی از نظر مصرف کنندگان داخلی دارد. سرم ویتامین سی وچه علاوه بر اینکه نقش موثری در کاهش چین و چروک موجود بر روی پوست شما ایفا می‌کند به ادعای شرکت سازنده جوان کننده پوست نیز می‌باشد و تاثیر مستقیمی در جوانسازی پوست دارد. یکی از ترکیبات مهمی که در سرم ویتامین سی وچه وجود دارد  آلفا آربوتین است که آلفا آربوتین خودش یک ترکیب ضد لک بسیار قدرتمند و روشن کننده می‌باشد که سرم  ویتامین سی وچه از آن بهره گرفته تا بتواند عملکرد بهتری را در میان سرم‌های ویتامین سی برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین در جمع‌بندی این قسمت می‌توان اشاره کرد که اگر به دنبال یک محصولی هستید که علاوه بر رفع لکه‌ ها و تیرگی‌ها و آکنه‌ های پوستی به شما کمک کند و همچنین همزمان ترکیبات روشن کننده  نیز در آن موجود باشد سرم ویتامین سی وچه این خواسته ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نهایتاً اینکه به دلیل عملکرد افزایشی سنتز مربوط به کلاژن‌ ها که نتیجه ترکیبات موجود در سرم ویتامین سی وچه می‌ باشد خطوطی که در پوست شما ظاهر شده است نیز در دراز مدت کاهش پیدا خواهد کرد و شما با پوستی یکدست‌تر مواجه خواهید بود که نتیجه استفاده از این سرم می‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *