سلامت بدن

بهترین مکمل‌های مناسب برای درمان و بهبود عوارض آرتروز کدامند؟

می خواهیم درباره مکمل های آرتروز صحبت کنیم همانطور که در یکی دیگر از مقالات در ارتباط با آرتروز و مسائل پیدا و پنهان این بیماری صحبت کردیم در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از بهترین مکمل‌ های موجود در بازار داخلی را به شما معرفی کنیم و برای انتخاب این بهترین‌ها بر اساس نظر مصرف کنندگان عمل کردیم.  اگر از آرتروز رنج می‌برید و یا می‌خواهید عوارض آن را کاهش دهید و یا حتی سیستم ایمنی بدن خود را به گونه‌ای تقویت کنید که درگیر این بیماری نباشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

کپسول امگا ۳ یورو ویتال شرکت حکیمان طب کار

اولین مکملی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم کپسول امگا ۳ یورو ویتال می‌باشد. کپسول امگا ۳ با برند یورو ویتال به صورت ۳۰ عددی  بسته‌بندی شده که حاوی امگا ۳ و روغن ماهی می‌باشد. این کپسول در شرکت حکیمان طب کار و تحت لیسانس کشور آلمان تولید می‌شود. باید بگوییم که امگا ۳  به میزان ۵۰۰ میلی‌گرم و dha به میزان ۲۵۰ میلی‌گرم و ای پی آ به میزان ۱۸۱ میلی‌گرم به همراه ویتامین e به میزان ۱۲ میلی‌گرم در ترکیبات این محصول به کار رفته است و این میزان به ازای هر کپسول در بسته‌بندی ۳۰ عددی  کپسول امگا ۳ یوروویتال می‌باشد. افراد بزرگسال می‌توانند این کپسول را روزانه به همراه مایعات فراوان تنها و تنها یک عدد مصرف کنند. کپسول امگا ۳ یوروویتال نه تنها سبب حفظ سلامت بدن شما خواهد شد بلکه طی شرایطی مصرف آن توسط مادران در دوران بارداری  به سلامت و تقویت جنین کمک شایانی می‌کند.  باید دقت کنید که قبل از مصرف این نوع مکمل‌ها حتماً با پزشک مشورت کنید. طبق نظریات معتبر پزشکی استفاده از روغن ماهی و اسیدهای چربی که در امگا ۳ وجود دارند خاصیت ضد التهابی بسیار مناسبی داشته و سبب می‌شود که بیماری‌های همانند آرتریت و یا از این دست به دلیل اینکه بر اثر التهاب تولید می‌شوند با عوارض کمتری همراه باشد. مکمل امگا ۳ همچنین سبب می‌شود که میزان تورم مفاصل در آرتروز کاهش پیدا کند  وه بر اینکه خود محافظ کاملی در برابر بیماری‌های قلبی می‌باشد. برای خرید  کپسول امگا ۳ یورو ویتال ۳۰ عددی می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

مکمل های آرتروز

قرص گلوکزامین و کندرویتین مکس فیشر در بسته‌بندی ۶۰ عددی

دومین مکملی که در این قسمت از مقاله می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم تا برای کاهش عارضه‌های آرتروز و یا به تاخیر انداختن این بیماری از آن استفاده کنید.  مکمل گلوکزامین و کندرویتین مکس  شرکت فیشر که تحت لیسانس کشور بلژیک تولید می‌شود دومین مکملی است که به بررسی آن خواهیم پرداخت. مکمل گلوکزامین و کندرویتین مکس فیشر در بسته‌بندی ۶۰ عددی تولید شده و طبق ادعای شرکت سازنده که در جعبه راهنمای این محصول منتشر شده است به صورت عادی روزانه ۳ عدد از این قرص‌ها را با معده پر می‌بایست مصرف کنید. به بیان ساده‌تر هر جعبه از قرص گلوکزامین کندرویتین مکس شرکت فیشر قابلیت استفاده برای ۲۰ روز را خواهد داشت. از ترکیبات این محصول می‌توانیم به ۱۵۰۰ میلی‌گرم گلوکزامین و ۱۲۰۰ میلی‌گرم کندرویتین و ۳۰۰ میلی‌گرم ام اس ام و ۶۰ میلی‌گرم هیالورونیک اسید و ۱۲۰۰ واحد بین المللی ویتامین دی ۳ اشاره کرد. این مکمل برای کمک به سلامت و صحت عملکرد مفاصل شما ساخته شده است.  همانند دیگر مکمل‌ها اگر در دوران بارداری و یا شیردهی قصد استفاده از مکمل گلوکوزامین و کندرویتین مکس فیشر را دارید حتماً باید با داروساز مشورت کرده و یا از نظر پزشک متخصص خود بهره بگیرید. شرکت هگمتان داروی غرب در ایران این محصول را در داخل کشور تولید می‌کند و در حقیقت باید بگوییم گلوکزامین و کندرویتین مکس سبب افزایش انعطاف پذیری مفاصل شده و خواص تسکین و التهاب درد داشته و علاوه بر این تاثیرات فراوانی در برطرف کردن التهابات نیز دارد. 

کپسول کورکومکس  هلث اید در بسته‌بندی ۳۰ عددی

مکمل سومی که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد کورکومکس ساخته شده توسط شرکت هلث اید در کشور انگلستان می‌باشد که همان کورکومین و یا زردچوبه نامیده می‌شود. مکمل کورکومکس هلث اید در بسته‌بندی ۳۰ عددی و به صورت کپسول ارائه شده است. از خواصی که  برای کورکومکس هلث  اید ارائه شده کمک به کاهش درد و التهاب مفاصل با اثر آنتی اکسیدانی بسیار بالا و همچنین تاثیرات فراوان در تسکین علائم سوء هاضمه  می باشد . ترکیبات ضد التهابی که شما برای کمک به تسکین مسائل  مربوط به التهابات و بیماری‌های مفاصل دارید باید با کمترین  عوارض جانبی مواجه باشد  لذا در این صورت   می‌توانیم بگوییم که انتخاب کورکومکس شرکت هلث اید  یک انتخاب مناسب خواهد بود. ترکیباتی که در کپسول کورکومکس هلث اید ارائه شده حاوی پیپرین  یا همان ترکیبی از فلفل سیاه می‌باشد به همراه زنجبیل و زردچوبه و یا همان کورکومین است. میزان زردچوبه به کار رفته در هر دو کپسول از کورکومکس هلث اید  معادل ۶۰۰ میلی‌گرم و همچنین   زنجبیل به کار رفته در این محصول به میزان ۱۰ میلی‌گرم و همچنین  پیپرین معادل ۵ میلی‌گرم می‌باشد. آخرین نکته نیز در ارتباط با کپسول کورکومکس هلث اید این است که شما می‌توانید با معده پر روزانه دو عدد از این کپسول‌ها را طبق نظر پزشک متخصص مصرف نمایید. 

برای خرید اینجا کلیک کنید

قرص آرتروزن شرکت تکنیفار  در بسته‌بندی ۶۰ عددی

مکمل چهارمی که با مشخصات آن در ادامه این مقاله همراه شما خواهیم بود مکمل آرتروزن است.  در حقیقت مکمل  آرتروزن    دربسته‌بندی ۶۰ عددی به صورت قرص توسط شرکت تکنیفار و در کشور  پرتغال تولید می‌شود. قرص آرتروزن به میزان ۷۵۰ میلی‌گرم گلوکوزامین و  ۲۰۰ میلی‌گرم  کندرویتین  و  ۲۰۰ میلی‌گرم ام اس ام به همراه   ۳۰ میلی‌گرم هیالورونیک اسید در داخل یک قرص دارد. این قرص برای بهبود درد و التهاب ناشی از مفاصل کاربرد فراوانی دارد چرا که حاوی میزان کافی از ترکیبات گلوکوزامین و کندرویتین به همراه ترکیبات دیگریست که به آن اشاره شد. اگر مبتلا به آرتروز هستید و می‌خواهید مکمل مناسبی برای حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌های خود بیابید  یکی از مکمل‌های مناسب مورد انتخاب شما قرص آرتروزن ۶۰ عددی ساخته شرکت تکنیفار است. طبق گفته شرکت سازنده در حالت کلی یک یا دو قرص در طول روز می‌تواند مورد مصرف قرار بگیرد. استفاده از اسید هیالورونیک در ترکیب  مکمل آرتروزن سبب می‌شود که از خشکی مفاصل شما جلوگیری به عمل بیاید. 

 کپسول فول فلکس پلاس شرکت دارویی دیوار در بسته‌بندی ۳۰ عددی

آخرین مکملی که در انتهای این مقاله می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم کپسول فول فلکس پلاس   ساخت شرکت دارویی لیوار و  تحت لیسانس کشور آمریکا در بسته‌بندی ۳۰ عددی می‌باشد. طبق  ادعای شرکت سازنده در این محصول به میزان ۳۰ میلی‌گرم ویتامین c و  گلوکوزامین به میزان ۱۵۰۰ میلی‌گرم و   کندرویتین به میزان ۱۲۰۰ میلی‌ گرم و اپتی ام اس ام به میزان ۲۵۰ میلی‌ گرم به کار رفته است.  کپسول فول فلکس پلاس شرکت لیوار به حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌های شما کمک می‌کند  و همچنین میزان خشکی در مفاصل شما را کاهش خواهد داد.   هر  بسته بندی از این محصول می‌تواند بسته به میزان مصرف   کپسول‌های آن از ۱۰ روز تا یک ماه متغیر باشد. در حقیقت به بیان دیگر   طبق ادعای شرکت سازنده شما می‌توانید روزانه بین ۱ تا ۳ عدد کپسول فول فلکس پلاس را با معده پر مصرف کنید. در صورتی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستید حتماً باید با پزشک خود قبل از مصرف کپسول  فول فلکس پلاس مشورت نمایید.   همچنین اگر حساسیتی به سالسیلات‌ها دارید حتماً باید قبل از مصرف کپسول فول فلکس پلاس با پزشک  صحبت کنید. برای جمع‌بندی در این قسمت می‌توان گفت که کپسول فول فلکس پلاس حاوی چندین ماده فوق العاده می‌باشد که یک ترکیب مناسب را برای بهبود و ایجاد انعطاف لازم در مفاصل شما در یک کپسول جمع آوری کرده است. 

در این مقاله به معرفی چندین مکمل مناسب در ارتباط با بهبود عوارض آرتروز و همچنین بهبود سلامت مفاصل پرداختیم که شما می‌توانید بر اساس  ویژگی‌های گفته شده از هر یک از این محصولات استفاده کنید. اگر در ارتباط با علائم آرتروز و بیماری آرتروز نکات بیشتری می‌خواهید بدانید به مقاله دیگر آرتروز در همین سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *